Dalies, , Google Plus, Pinterest,

Drukāt

Posted in:

Mobilo sakaru operators “Bite” izrāda vienaldzību pret klienta vajadzībām

Vai mobilo sakaru operators kvalitatīvi pilda savas saistības?

Laikā, kad cilvēka ikdiena bez interneta gandrīz nav iedomājama, ir uzņēmumi, kuri šo apstākli neņem vērā – piemēram, mobilo sakaru operators “Bite”, klientam, kuram saplīsa Wi-Fi rūteris, tā vietā, lai piedāvātu jaunu, solīja salabot saplīsušo – tiesa gan, labošana ievilkusies, un, nu, ģimene jau otrās brīvdienas pēc kārtas pavada bez interneta.

Ogres iedzīvotājs, kurš ziņoja par savu nepatīkamo pieredzi, piebilda, ka beidzoties līgumam, ģimene meklēs citu operatoru, kurš nodrošinās tai sakarus un mājas internetu.

Un kāda ir jūsu pieredze ar mobilo sakaru operatoru attieksmi Latvijā?

 

Žēl, bet laikam laikam nāksies gada nogalē meklēt jaunu mobilo sakaru operatoru, jo Bite Latvija esmu nedaudz vī…

Posted by Valters Grants on sestdiena, 2015. gada 19. decembris

Foto: Gabriel Jorby / https://www.flickr.com/photos/gabyu/ / https://creativecommons.org/licenses/by-nd/2.0/


1,636 skatījumi

Un Tavas domas par šo?