Dalies, , Google Plus, Pinterest,

Drukāt

Posted in:

Klientiem aizdomas, ka LMT tie tikuši maldināti

Uzņēmums uz apsūdzībām neatbild...

Portāls “Tautas balss” saņēmis vairākas sūdzības par elektronisko pakalpojumu sniedzēja Latvijas Mobilais telefons (LM) tā dēvēto “Atvērto” līgumu. Kā novērojis portāls, pēdējā laikā šī problēma plaši apspriesta arī citos plašsaziņas līdzekļos, ieskaitot sociālos tīklos. Klienti ir sašutusi par LMT rīcību – slēdzot līgumu par telefona nomaksu nav bijusi informācija, ka telefons tā arī nekad nenonāks viņu īpašumā.

Vienā no sūdzībām LMT kliente Zane raksta: “Labdien! Saskāros šodien ar pavisam nepatīkamu faktu, jau 2 gadus maksāju par nomaksas ierīcēm LMT, un nu ir tas brīdis, kad ir pēdējais maksājums, bet, pakonsultējoties ar salonu, noskaidroju, ka tas nenozīmē, ka šī iekārta pieder man. Šis mistiskais “Atvērtais” līgums nozīmē, ka iekārta ir LMT īpašums, par kuru no šā brīža man nav jāmaksā vairs nomas maksa. Vai tiešām ir atļaujams maldināt cilvēkus šādi? Jo pie līgumu slēgšanas neviens nemin, ka tas nav nomaksas, bet gan nomas līgums, kas reāli nekad nebeidzas (maksa tikai beidzas)!Vai tā nav patērētāju maldināšana?”

Šī ir tikai viena no LMT klientiem, kura saskārusies ar nepatīkamo atklāsmi, ka, lai arī telefona vērtība nomaksāta ar uzviju, tā aizvien nav personīgais īpašums un ja viņa atteikties būt LMT klients, tad ierīci nāksies atgriezt atpakaļ vai samaksāt par ierīci vēlreiz.

TV3 raidījuma Bez Tabu skatītāja Zane sadaļā Sūdzību dēlis raksta: “Labdien! Saskāros šodien ar pavisam nepatīkamu…

Posted by VISAS ZIŅAS on ceturtdiena, 2016. gada 29. septembris

Daudzi atzīst, ka parakstot attiecīgo līgumu, nebija iedomājušies, ka nekad tā arī nekļūst par telefona īpašniekiem un tā vietā nāksies saskārties ar mūžīgo telefona nomu. Savukārt uz neskaitāmajām klientu sūdzībām LMT neatbild. Vai tiešām patērētāji tikuši maldināti?

koment003


8,370 skatījumi

Un Tavas domas par šo?