Sabiedrībā plašu rezonansi izsaukusi Jaunās konservatīvās partijas (JKP) priekšvēlēšanu kampaņā izmantotā fotogrāfija, kurā JKP Rīgas mēra amata kandidāte Linda Ozola pozē ratiņkrēslā.
Lai arī šāda iejušanās invalīdu ādā notika akcijas ietvaros, kurā pieaicināti vairāki politiskie spēki, tas, ka JKP, acīmredzami, izmantojusi šo akciju, lai celtu savu popularitāti, sabiedrība raisījis sašutumu.
Turklāt, kā norādījis Saeimas deputāts Aldis Gobzems, Ozola pati nobalsojusi pret priekšlikumu atbalstīt bērnus ar invaliditāti. “Un tad ir jautājums. Gobzems ir populists, kurš izrauj no konteksta? Vai Gobzems ir tas, kurš balso PAR bērniem ar invaliditāti? Un vai Linda Ozola no JKP, kura balso PRET un 10 dienas pirms vēlēšanām sēžas ratiņkrēslā, lai ķertu balsis, ir empātijas pārņemta un sociāli atbildīga Rīgas mēra kandidāte? Kas liecina par deputātu? Sēdēšana ratiņkrēslā vai reāls balsojums Saeimā?”
Lai arī sociālajos tīklos ir arī kāds, kas cenšas aizstāvēt JKP, jo tas taču noticis akcijas ietvaros, tomēr vairums ir šokēti, ka Jaunā konservatīvā partija šo akciju izmantojusi, lai pēc tam savas partijas oficiālajos kanālos reklamētos. Turklāt vai reklamēties kā invaldīdu aizstāvjiem ir pareizi, ja paši nobalsojuši pret šo cilvēku dzīves atvieglošanu?
Gaidām fotosesiju morgā. https://t.co/ftJbrd83Sl
— Eriks Stendzenieks (@E_Stendzenieks) August 18, 2020
Linda sēž invalīdu ratiņos, smaidot kameru priekšā vizinās un nu saka, ka citi “mēģina ņirgāties par cilvēkiem ar īpašām vajadzībām.” Citi, bet ne pati? Nopietni?
L.Ozola un co neredz atšķirību starp piedalīšanos akcijā atbalstot invalīdus un bāžot to savas partijas lētā PR https://t.co/Psw4uIb0zF— Dieva Suņi (@DievaSuni) August 18, 2020
jūs izliekaties vai tiešām nesaprotat, ka tās ir divas dažādas lietas – “iejusties cilvēku ar īpašām vajadzībām “ādā”” un uztasīt sev fotosesiju priekš sociālajiem tīkliem no šī pasākuma?…
kad likās, kad 3*500 nekas nespēs pārspēt…
— Ivars Zariņš (@ZarinsI) August 18, 2020
Ne jau Stendzenieks ņirgājas, bet Jūs, izmantojot cilvēku ar invaliditāti problēmas savam PR. Izjust kā šādi cilvēki jūtās pilsētā ir viena lieta, otra lieta to visu pārvērst par savu PR akciju!
— Andris Alksnis (@AlksnisAndris) August 19, 2020
Psg, es laikam sapņoju:( politiķe par nepiemerotu infrastruktūru vaino reklamistu un neizdevušos kampaņu? Wtf. Ja kampaņa būtu izdevusies, tad ietvers un ceļi maģiski būtu pārvērtusies izbraucami?? Pakāpieni pazustu???
— Marita Š (@Shomasse) August 18, 2020
Nav bail izaicināt likteni, sēžoties ratiņkrēslā. Es laikam neākstītos,bet darītu ko lietderīgāku.Šis ir slimi.
— Maris (@Sve6aiss) August 18, 2020
Samērā zemiski!
— Guntars G. (@g_guntars) August 19, 2020
Melīgie JKP sektanti pārspļāvuši paši sevi, jo taisīt politisku reklāma uz invalīdu rēķina (un nevajag izlikties, ka tā nav priekšvēlēšanu reklāma) ir pat zemiskāk un amorālāk, kā nolikt auto invalīdiem paredzētā autostāvvietā. Cik zemu gan var krist, kad jāsagrābj vara?
— cilveks444 (@cilveks444) August 19, 2020
Nekaunības un stulbuma kalngals.
— Elita Veidemane (@elitaveidemane) August 18, 2020
Foto: F64
2,548 skatījumi