Dalies, , Google Plus, Pinterest,

Drukāt

Posted in:

“Kāpēc ne čuk čuk?” Sociālajos tīklos izsmej “Pasažieru vilciena” zīmola maiņu

"Vivi" soctīklotājiem īsti neiet pie sirds!

Sabiedrībā plašu rezonansi izsaukusi ziņa, ka nolemts mainīt “Pasažieru vilciena” nosaukumu, un turpmāk to sauks “Vivi Latvija”.

Tas nozīmē būs jaunas darbinieku formas, vizītkartes, veidlapas, mājaslapas dizains un pārējais. Uzņēmuma vadība neatklāj, cik tieši tas viss varētu izmaksāt – vidēji no vairākiem desmitiem tūkstošu līdz 100 tūkstošiem eiro.

Vienlaikus “Pasažieru vilciena” valdes priekšsēdētājs Rodžers Jānis Grigulis skaidro, ka “Pasažieru vilciens” plāno mainīt zīmolu, nevis nosaukumu.

Viņš norādīja, ka “Pasažieru vilciena” nosaukuma maiņa ir baumas: “Mēs ne valdē, ne iekšēji uzņēmumā neesam ne nolēmuši, ne sprieduši par to, ka būtu nepieciešama nosaukuma maiņa. Bieži vien zīmols strādā pilnīgi atsevišķi.”

Tikmēr sociālajos tīklos jaunais zīmols izpelnījies gan izsmieklu, gan arvien jaunus ieteikumus, kā turpmāk saukties.


2,519 skatījumi

Un Tavas domas par šo?