Veselības ministrija ir uzsākusi vakcinācijas aptveri veicinošu reklāmas kampaņu – 12. jūlijā ir sākušās video reklāmas, audio reklāmas, sociālo mediju video reklāmas un vides reklāmas par fokusētu dažādu iedzīvotāju mērķgrupu uzrunāšanu par vakcinēšanos pret Covid-19 izplatīšana televīzijā, radio, internetā un vidē,
“Kad mēs kaut ko gribam paveikt un zinām, ka paveicama liela lieta, mēs atrotām piedurknes. Latvijas stāsts vienmēr ir bijis par celšanos pretim pārspēkam. Kur likmes vienmēr ir bijušas augstas, dotie pieticīgi un izredzes apšaubāmas. Bet atkal no reizes uz reizi mēs pierādām savu spēku, kad esam vienoti. Arī šodien mums ir jābūt vienotiem. Nešķiramiem. Jāliek plecs pie pleca. Tik burtiski kā vēl nekad,” akcentē radošā risinājuma autore Una Rozenbauma.
Vienlaikus novērojams, ka sociālajos tīklos vakcinācijas kampaņa kļuvusi par apsmieklu.
Noteikti Zolitudes krievvalodīgajiem tantukiem īstā reklāma. Tā vien traucas iztērēt savu penziju ceļojumā ar AirBaltic. Labi @veselibasmin @VakcinacijaLV Būtu vairāk jādomā par to kas dzivo konkrētos rajonos, lai precīzāk mērķētu. pic.twitter.com/qyWNnF5VnF
— Elina Feldberga (@elina_feldberga) July 11, 2021
— plastiC Art ∞VIBEZ☯ 爱音乐 (@DJPlasticLV) July 12, 2021
Kamēr vienā pusē būs “nevakcinētie ir stulbeņi haha” un klipiņi bez pieņēmumu atspēkošanas ar kaut mazliet zinātni un datiem, tikmēr antivaxeri dos ručkā savu agendu. Jo viņu stafu ir viegli pieņemt par faktiem un īstenību. Jo viņu stafam pretī neviens neko dūšīgu nav nolicis. https://t.co/beiDi5VGyu
— Renārs Liepiņš (@RenarsLiepins) July 12, 2021
video noslēgumā Japāņu impērijas karogs ir kaut kas fenomenāls pic.twitter.com/OqzfmNEnNW
— Andrew Buckthorn 🇭🇺🇱🇻 (@ndrewbuckthorn) July 12, 2021
Pirmskara laika stilistika? Nākamais uzsaukums būs šāds? pic.twitter.com/qtJmZQkOkc
— Jana Magone (@janamagone) July 12, 2021
Franči tik labu paraugu izveidoja, bet viss, ko LV spēja uztaisīt ir šis?? 😒 Ļoti šaubos, vai kādu pārliecinās vakcinēties. https://t.co/dW8JNTDqIs
— Jānis 🇱🇻🙏⬜🟥⬜ (@WingManLV) July 12, 2021
Likaas jau, ka seedoshaa zilajaa kleitaa uz sarkanaa pufa gatavojas izgerbties. Atvieglojums, ka neparkapa sho robezhu. Skanjas noformejumam butu iederejies ImKas “Pie pleca plecs”.
— PUSLABS (@PUSLABS) July 12, 2021
Bezgaumīga plecu modes skate! Ja gribējāt uzrunāt, tad ir pilnīgs fiasko!
— Guntars (@GuntarsGribusts) July 12, 2021
Izrādās, ka tas nav joks. Tiešām tāda tā kampaņa? 🙄😬 https://t.co/nWdOrajZq6
— Mg.iur.Eva (@EvaMcN) July 13, 2021
Skatoties, cik sirsnīgi tiek "norieta" jaunā vakcinācijas kampaņa šķiet, ka jebkas, ko MK dara C-19 ierobežošanā, būs slikti vienmēr. Šķiet valdībai atliek vien paziņot, ka tā padodas un no datuma &^. pārtauc potēšanu. Protams, šis ir smags melnais humors, bet ko citu vēl pasākt?
— Ingvilda (@Ingvilda) July 12, 2021
Jebkurā gadījumā arī par šo reklāmu maksā sabiedrība pati, tādēļ tā var gan cildināt, gan kritizēt un pelt. Manuprāt, latviešu vidē tiek kultivēta pārprasta pietāte pret radošo produktu (nosacīti reklāmu tādiem var pieskaitīt). Bet kritika ir ok – leģitīms viedoklis. Viens no.
— Frederiks Ozols (@incaustum) July 13, 2021
Njā, reklāma ļoti vāja
— Kaspars Ozolins (@LokalaisDileris) July 12, 2021
Ļoti, ļoti neizdevusies kampaņa. Jūs speciāli gribat cilvēkus no vakcinācijas atbaidīt? Tāds ir mērķis? Vienīgā asociācija ir ar nacistu koncentrācijas nometnēm, kur numurus uz rokām tetovēja…
— jautajums (@Jautajums4) July 12, 2021
Tā vietā, lai izķēzītu naudu idiotiskos padomju stila propagandas plakātos, būtu labāk uzrunājuši populārākos vakcīnskeptiķus, to pašu V.Šimku, izskaidrojuši, novērsuši viņa bažas; kas zin' varbūt vēl kļūtu par vakcinācijas vēstnesi. Izskatās, kampaņas autori no PR neko nesajēdz.
— Jānis Iesalnieks 🇱🇻🤝🇭🇺 (@JanisIesalnieks) July 13, 2021
3,629 skatījumi