Kāds sociālā tīkla “Facebook” lietotājs brīdina, ka ir aktivizējušies krāpnieki, kas zvana un cenšas izkrāpt naudu, uzdodoties par Swedbank drošības dienesta darbiniekiem.
“Šodien saņēmu zvanu no “Swedbank drošības dienesta” ar jautājumu, vai tikko iepirkos internetā par 130 EUR (runāja krievu valodā). Te nu es ieslēdzu skaļruni un pasaucu kolēģus, lai paklausās, kā mani mēģina apzagt. Pēc neskaitāmiem jautājumiem par maniem norēķiniem ar karti pēdējā laikā, sekoja lūgums pēc personas koda un bankas lietotāja numura, lai “glābtu” grūti pelnīto. Nebiju gatavs “dalīties” un “pieklājīgi” atvadījos. Sekoja nākošais zvans ar pārmetumiem par manu bezatbildību, jo mani tieši šobrīd apzogot. Paskaidroju, ka tieši otrādi – ļoti uzmanīgi izturos pret tiem, kas šobrīd mēģina mani apzagt. Zvanītājs bija bēdīgs un solijās vērsties pret mani policijā. Tagad gaidu….,” raksta Raimonds.
Šodien saņēmu zvanu no "Swedbank drošības dienesta" ar jautājumu, vai tikko iepirkos internetā par 130 EUR (runāja…
Posted by Raimonds Sangovičs on Trešdiena, 2020. gada 1. jūlijs
Tikmēr banka ir izplatījusi paziņojumā, kurā norādījusi, ka ir aktivizējušies krāpnieki, kas zvana un lūdz nosaukt kartes un internetbankas datus (var uzdoties par bankas darbiniekiem). ‘Atceries – banka nekad Tev nezvanīs, lai noskaidrotu Tavas norēķinu kartes datus, internetbankas lietotāja numuru vai Smart-ID kodus,” brīdina Swedbanka.
1,609 skatījumi