Centrālā finanšu un līgumu aģentūra (CFLA) ir pieņēmusi lēmumu izbeigt līgumu ar uzņēmumu “Rīgas satiksme” par Eiropas Savienības (ES) fondu līdzfinansētā Skanstes tramvaja projekta īstenošanu.
Šāds lēmums sociālajos tīklos izsaucis gan sajūsmu, gan neizpratni – kas gaidāms tālāk?
kā stāsta ļaunas mēles, starptautiskā noziedznieka sorosa kantoris @DELNA_LV saņēma 300 000 eiro no RD par kapu tramvaja projekta uzraudzību: kā tiek izmantotas finanses utt. nu tad tā, grābējrociņ, kur un kā tika izpļekarēta rīdzinieku nauda?
— Elita Veidemane (@elitaveidemane) May 3, 2019
Ceru, ka @DELNA_LV sniegs pārskatu par izdarīto sadarbībā ar Eiropas Komijisu Skanstes projekta uzraudzībā. Kopš 2013.gada sekoju tam līdzi kā organizācijas biedre
— Inese Voika (@inesevoika) May 3, 2019
Skanstes tramvajs neatbrīvotu RS no jau esošajām parādsaistībām, tieši otrādi — līdzmaksājumam būtu jāaizņemas vēl vairāk, turklāt uzbūvētās līnijas apkalpošana vēl krietnu laiku būtu milzu apgrūtinājums RS budžetam. Nu atbrīvojušies daži desmiti miljonu, ko var jēdzīgāk izlietot https://t.co/aBl0GPZA4r
— Māris Jonovs (@marisjonovs) May 3, 2019
Nesaprotu to gaviles, kuri sajūsminās par Kapu tramvaja bērēm un gaidāmo @Rigassatiksme_ krahu. Ieķīlātās sliedes un kredīti būs jāatmaksā no visu iedzīvotāju kabatām, Rīga stagnēs vēl vairāk, bet šīs jezgas vaininieki tikmēr sēdēs Briselē un arī viņu pakalpiņi nebūs aiz restēm.
— Juris Vaidakovs (@Afanasijs) May 3, 2019
Man šķiet, ka pusmiljona iztērēšana, lai neuzsāktu šī projekta izpildi ir mazāk kaitīga nekā vairāku miljonu iztērēšana šo bezjēdzīgo infrastruktūru būvejot.
— Reinis (@bigacis) May 3, 2019
Mani vairāk interesē vai būs iespēja veidot ”jēdzīgu” projektu šī vietā, jo Skanstei vajag tramvaju, ja tā kļūs par to t.s. ”jauno centru”. Var tur runāt par to cik kas jēdzīgs vai ne, bet Skansti bez tramvaja atstāt būtu nejēdzība.
— Armands Skutelis (@rushee88) May 3, 2019
Ja nu kādam Rīgas kungam dikti sagribas uzzināt, kuri ir sabiedriskā transporta prioritārie attīstības virzieni, varu padalīties ar saiti uz pašu savulaik darinātiem plāniem. Šodien apbedījamais Skanstes tramvajs nebūt tur nebija prioritāte nr1.
— Madara Fridrihsone (@MFridrihsone) May 2, 2019
Šis šķiet nevienu vairs neizbrīna! Jautājums, protams, ir ko darīt tālāk…https://t.co/mA4HJGCruB
— Viesturs Zeps (@ViestursZeps) May 2, 2019
CFLA lauž līgumu ar Rīgas satiksmi par Skanstes tramvaja projekta īstenošanu. Bez Eiropas naudiņām līnijas izbūves izredzes ir nereālas, lai neteiku vairāk. Nu, vismaz aktīvistiem būs jauna vieta piknikiem.
— Katrīna Karzubova (@catherinee4) May 2, 2019
Tātad #KapuTramvajs beidzot patiešām ir aizbraucis uz kapiem. Laikam tad patiešām gala pietura bez cerībām uz projekta augšāmcelšanos. https://t.co/HMB8hmIILh
— Iveta Buiķe (@IvetaBuike) May 2, 2019
…Kapu tramvajs jau kapos… nu vēl tikai tie atkritumi jāaptur… būs pārsimt miljoni rīdzinieku naudas, ko ieguldīt kokos, latviešu bērnudārzos, latviešu valodas kursos un CSN kursos kritiskās masas dalībniekiem….un daudz citās labās lietās 🙂
— Baiba Strautmane (@BaibaStrautmane) May 2, 2019
Kapu tramvajs aizbrauc pa skuju taku. Amen.
— Spunde (@sp_un_de) May 2, 2019
Foto: Rīgas satiksme
1,773 skatījumi