Sociālajos tīklos lielu uzmanību izpelnījies viedoklis par tā saucamo “kompetenču pieeju mācību saturā”. Ko īsti nozīmē uz kompetencēs balstīta mācību satura ieviešana? Un vai tā nav kārtējā tukšā muldēšana?
Sociālajā tīklā “Facebook” kāds lietotājs pauž sašutumu par šiem jauninājumiem, kuri drīzāk izskatās pēc naudas aizlaišanas vējā!
“Kam gan tās “kompetences” vēl nav līdz kaklam? Bet vienalga – ģeniāli! Kad LTV parādās kompetenču pieejas idejiskās mātes Zanes Oliņas seja, tad skaidrs, ka sekos nebijušas atklāsmes bērnu audzināšanā,” uzskata sociālā tīkla lietotājs Andris.
“Šodien, prezentējot jaunās (?!) vadlīnijas (?!) pirmskolas izglītībā, dzirdētais pilnībā pārspēj cerēto … Jācitē precīzi, jautrākās vietas pakomentējot iekavās. Zane Oliņa: “Ļoti svarīgi, lai bērni ē, mmm (tā iet, kad mēle kustas ātrāk par smadzenēm…) mācītos ar jēgu (līdz šim nebija jēgas?)… Tas nozīmē, ka katram tematam ir vajadzīga šī te (bez tiem parazītvārdiem nekādi nevar?) viena centrālā, galvenā ziņa (kāda ziņa?), ko tad beigās (kad būs beigas?) mēs gribam, lai bērns būtu sapratis (šī nesakarīgā muldēšana ir jaunās vadlīnijas, kuras jāakceptē valdībai?Ļoti svarīgi, lai viņi (kuri viņi?) iet ārā jebkuros laika apstākļos (arī tad, kad to liedz MK noteikumi un veselais saprāts?), darbojās (kāpēc pagātnē?), un, un tam, tam, tam (atkal mēle pa priekšu, galva pēc tam… ) ir milzīga nozīme… Patiešām trūkst vārdu! Nauda ripo, izglītība veļas…,” uzskata Andris.
Ģeniāli!
Kam gan tās “kompetences” vēl nav līdz kaklam? Bet vienalga – ģeniāli!
Kad LTV parādās kompetenču pieejas…Posted by Andris Upenieks on otrdiena, 2018. gada 17. aprīlis
2,981 skatījumi