2019.gada pavasarī “Lattelecom” mainīs zīmolu un uzņēmuma nosaukumu uz “tet”. Uzņēmuma nosaukuma maiņa pamatota ar biznesa stratēģijas un digitālās uzvedības maiņu nākamajiem trim gadiem. Tikmēr producentam Jurim Milleram ir pavisam citas domas par ”Lattelecom” nosaukuma maiņas iemesliem.
”Rodas sajūta, ka ”Lattelecom” savu rebrendingu uz ”TET” veic, jo tam ir kauns no nosaukuma saknē norādītās piederības Latvijai,” tvīto Millers. ”Neizprotama un kaunpilna rīcība Latvijas jubilejas laikā. Tam, kurš šo izdomāja, laikam galvā pilnīgs Helio,” raksta Millers.
Rodas sajūta, ka @Lattelecom savu rebrendingu uz TET veic, jo tam ir kauns no nosaukuma saknē norādītās piederības Latvijai. Neizprotama un kaunpilna rīcība Latvijas jubilejas laikā. Tam, kurš šo izdomāja, laikam galvā pilnīgs Helio.
— Juris Millers (@JurisMillers) October 9, 2018
Tikmēr uzņēmums, reaģējot uz Millera izteikumiem, norāda: ”Allaž esam lepojušies ar savām saknēm un esam daudz ieguldījuši, piemēram, latviska tv satura veidošanā, taču šobrīd jau sekmīgi sniedzam pakalpojumus arī ārpus Latvijas robežām, un ar telekomunikācijām nesaistīti pakalpojumi veido mūsu darbības lielāko pusi,” uzsver drīzumā par ”TET” nosauktais uzņēmums.
Allaž esam lepojušies ar savām saknēm un esam daudz ieguldījuši, piemēram, latviska tv satura veidošanā, taču šobrīd jau sekmīgi sniedzam pakalpojumus arī ārpus Latvijas robežām, un ar telekomunikācijām nesaistīti pakalpojumi veido mūsu darbības lielāko pusi.
— Lattelecom (@Lattelecom) October 9, 2018
Un ko par nosaukumu maiņu domājat Jūs?
5,212 skatījumi