Laikā, kad cilvēka ikdiena bez interneta gandrīz nav iedomājama, ir uzņēmumi, kuri šo apstākli neņem vērā – piemēram, mobilo sakaru operators “Bite”, klientam, kuram saplīsa Wi-Fi rūteris, tā vietā, lai piedāvātu jaunu, solīja salabot saplīsušo – tiesa gan, labošana ievilkusies, un, nu, ģimene jau otrās brīvdienas pēc kārtas pavada bez interneta.
Ogres iedzīvotājs, kurš ziņoja par savu nepatīkamo pieredzi, piebilda, ka beidzoties līgumam, ģimene meklēs citu operatoru, kurš nodrošinās tai sakarus un mājas internetu.
Un kāda ir jūsu pieredze ar mobilo sakaru operatoru attieksmi Latvijā?
Žēl, bet laikam laikam nāksies gada nogalē meklēt jaunu mobilo sakaru operatoru, jo Bite Latvija esmu nedaudz vī…
Posted by Valters Grants on sestdiena, 2015. gada 19. decembris
Foto: Gabriel Jorby / https://www.flickr.com/photos/gabyu/ / https://creativecommons.org/licenses/by-nd/2.0/
1,660 skatījumi