Dalies, , Google Plus, Pinterest,

Drukāt

Posted in:

Pasažieru vilciens arī kož vilcienā!

#KoDariVilciena pret #KodAriVilciena

Pavisam nesen AS “Pasažieru vilciens” uzsāka sociālo akciju “Ko dari vilcienā”, lai aicinātu pasažierus izteikt savu viedokli par to, ko brauciena laikā var darīt vilcienā. Pārvadātājs mudina cilvēkus iesaistīties kampaņā, uzņemot fotogrāfiju, kurā atspoguļota kāda aktivitāte un dalīties ar to sociālajos tīklos, pievienojot mirkļbirku #kodarivilciena.

Tā kā šajā frāzē ir vērojama nepārprotama vārdu spēle, acīgie pasažieri interpretējuši šo kampaņu, piešķirot tai pavisam citādu nozīmi un nodēvējot to par “Kod arī vilcienā”. Protams, šis humoristiskais projekts neilgā laikā guva lielu popularitāti sociālajos tīklos, un cilvēki izdomāja visdažādākos veidus, kā vizualizēt “košanu vilcienā”.

Taču “Pasažieru vilciens” atbildi parādā nepalika, un izdomāja asprātīgu veidu, kā “kost vilcienā”, nopublicētot vizualizāciju sociālajā vietnē “Twitter”.

Šī atbilde ir dabiska pretreakcija, taču saprotams, ka tā ir bezspēcīga cīņā ar pārpratumu, kas nu jau aizrāvis daudzus sociālo tīklu lietotājus.

Kā šī kampaņa ietekmēs “Pasažieru vilciens” tēlu ?

Foto: @sage_solar/https://www.flickr.com/photos/sagesolar/https://creativecommons.org/licenses/by/2.0/


3,875 skatījumi

Un Tavas domas par šo?