Dalies, , Google Plus, Pinterest,

Drukāt

Posted in:

Rīgas lidostas darbinieces atsaka palīdzību grūtniecei ar mazu bērnu

Vai darbinieks rīkojies neiecietīgi?

Pie raidījuma Bez Tabu vērsās Julita, kura no Dublinas uz Rīgu atlidoja kopā ar pusotru gadu veco meitiņu. Julita ir sestajā grūtniecības mēnesī, piedzīvotais Rīgas lidostā radījis pamatīgu pārdzīvojumu.

Julita jau vairākus gadus dzīvo Īrijā. Latvijā jaunā māmiņa ierodas reizi gadā, visbiežāk Jāņu laikā. Šoreiz Julita apciemot radus un draugus ieradusies bez dzīvesdrauga, kurš ģimenei pievienosies vēlāk.

Izkāpjot no lidmašīnas, Rīgas lidostā pa kāpnēm jākāpj uz otro stāvu. Lidostas darbiniecēm palūdzu palīdzību, taču viņas atteica un norādīja, ka nevajag ņemt tik daudz mantu, ja nevaru pa kāpnēm uznest.

Tāpat teica, ka bērns pats var iet pa kāpnēm, ka viņu nevajag nest. Meitai ir pusotrs gadiņš, viņa vēl ir zīdainis.

Julitai līdzi bija rokas bagāža, somiņa un autiņbiksīšu soma. Pēc pasažieres stāstītā izriet, ka lidostas darbinieces vairākas minūtes atteica palīdzību, līdz to sniedza kāds cits darbinieks. Rīgas lidostas pārstāve Laura Karnīte, norādot uz drošības noteikumiem, kategoriski atsaka atļauju raidījumam Bez Tabu filmēt Julitas norādītās kāpnes.

Aculiecinieka iemūžinātajos kadros redzams, ka, izkāpjot no lidmašīnas, visiem pasažieriem liek doties uz otro stāvu. Vienīgais variants ir doties pa kāpnēm, jo lifta šajā vietā nav. Kad pasažieri nokļūst otrajā stāvā, pēc pārdesmit metriem visiem atkal jākāpj uz pirmo stāvu.

“Šajā gadījumā ielidošana bija no ne Šengenas zonas valsts. Lai personas nonāktu līdz termināļa daļai, kur atrodas robežkontrole, pasažieriem jākāpj pa kāpnēm. Izvirzītajās kāpnēs lidlaukā liftu nav nevienā pasaules lidostā,” pauž Karnīte.

Karnīte turpina atkārtot vienu un to pašu par liftu neesamību izvirzītajās kāpnēs, taču tā arī nespēj atbildēt pēc būtības, kādēļ pasažieru plūsmu nevar organizēt citādāk.

Ar nejēdzību lidostā saskārusies arī Rīgas tūrisma attīstības biroja valdes priekšsēdētāja Vita Jermoloviča. Par tūrisma jomu atbildīgā uzsver, ka pasažieru plūsmas organizācija ir neloģiska, pasažieriem neērta. Tāpat sākotnējais atteikums palīdzēt māmiņai ir zem katras kritikas un neko labu par Rīgas lidostu neliecina.


2,342 skatījumi

Un Tavas domas par šo?