Sociālajos tīklos lielu rezonansi izsaucis aicinājums uzsākt padomju laikos iecerētās Rīgas metro sistēmas izveidošanu.
Iniciatīvu portālā “Manabalss.lv” uzsākta parakstu vākšana par padomju laikos iecerētās Rīgas metro sistēmas izveidošanu. Iniciatīvas autors Fīlips Kapustins norāda, ka brīdī, kad Latvijas kopējais ceļu stāvoklis nemitīgi pasliktinās, bet reģistrēto automobiļu skaits konstanti pieaug un stipri pārsniedz 1,000,000 (viena miljona) atzīmi, ir vitāli svarīgi domāt par Latvijas svarīgākā komerciālā centra transporta sistēmas nākotni.
“Ērta, ātra, droša un visiem pieejama transporta sistēma Rīgā ir viens no stūrakmeņiem, kas ne tikai stimulēs Latvijas galvaspilsētas ekonomiku, bet arī nodrošinās nākotnes izaugsmes iespējas visai Latvijai,” uzsver iniciatīvas pieteicējs.
Viņš aicina atgriezties pie diskusijas par Rīgas pazemes sabiedriskā transporta sistēmas izveidi, par pamatu ņemot 1970.gadā aizsāktos, bet nekad nerealizētos plānos, kas paredzēja 33 staciju izbūvi uz 3 metro līnijām.
Sociālajos tīklos gan šī iecere neizsauc cerēto atbalstu. Vairums uzskata – metro būvniecība ir pārāk dārgs process!
Zināšanai: viens kilometrs Kopenhāgenas metro izbūve izmaksāja tikpat daudz, cik visas Kopenhāgenas velo infrastruktūras izbūve. Un ar velo kopenhāgenā transportē vairāk cilvēku, nekā ar metro. Rīgas pašvaldība ar metro bankrotēs. https://t.co/0WvVZ62C2o
— viesturs silenieks (@silenieks) January 7, 2018
Kad Rīga spēs savest kārtībā esošo sabiedrisko transportu un integrēt elektrovilcienus pilsētas tīklā, tikai tad es ticēšu, ka Rīga spētu labi izpildīt metro ieviešanu
— Viesturs "Jāsalabo dzelzceļš" Krūmiņliepa (@briedisunrepshe) January 7, 2018
Rīgai vajag jūtami labāku sab.trans. sistēmu, lai tā augtu. Tas gan nenozīmē uzreiz rakties pazemē. Vai nu jācer ka uzlabota vilciena satiksme to izdarīts, vai jāuzlabo tramvaji, utt.
— Pēteris Krišjānis (@pecisk) January 7, 2018
Vai kādam ir labāka ideja panākt LV bankrotu?😀
— Eriks Zarahovics (@originalLNO) January 7, 2018
Kāds metro? Lai vispirms salabo ielu segumu. Čaka, Krasta, Nīcgales utt ielas vienās bedrēs. Velo tauta arī būs priecīga, vismaz pa ielu varēs pabraukt, kamēr nav normāli velo ceļi.
— Ernescz (@ernescz) January 7, 2018
Rīgai nevajag metro. 🙁
Rīgā par maz iedzīvotāju. Pietiktu, ja sakārtotu šī brīža infrastruktūru. Ehh. #domēvieniidiņilaikam— Anna 🚴♀️ (@vxxvme) January 7, 2018
Rīgas pašavaldība tūlīt bankrotēs arī ar Rīgas satiksmi, tā nu nav tā institūcijas, kas varētu izbūvēt metro. Bet metro Rīgā būtu ļoti labs risinājums. Gaiss pilsētā būtu daudz tīrāks un vide arī.
— anoreksija.lv (@anoreksijalv) January 7, 2018
Bankrotēs arī bez metro. #gāzigrīdā #backtoussr
— Maяtineℓℓo (@martinelloo) January 7, 2018
Metro jau sen ir pagātne. Varbūt Hiperloop one var palīdzēt Rīgai un Latvijai attīstīties vismaz nebūs jārok atkal ielas augšā, bet smukas baltas trubas varētu salikt virs ielām. Un varbūt ir arī lēnākas versijas Eiropas mazajām pilsētām?
— Normunds Medens (@normundsmedens) January 7, 2018
Rīgai pietiktu ar tramvajiem, kam nav jādala sliedes ar auto
— *Ra (@izdomaata) January 7, 2018
2,154 skatījumi